Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0090236 xpca^"
  1. BAŽÓ, Ladislav. Marketingové spravodajstvo ako súčasť informačného systému podniku. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 7-16.
    article

    article

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Budovanie konkurenčného informačného systému v prostredí e-businessu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 63-72.
    article

    article

  3. ŽÁK, Štefan. Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 90-95.
    article

    article

  4. HASPROVÁ, Mária. Konkurencieschopnosť pivovarníckeho priemyslu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 26-40.
    article

    article

  5. KOPANIČOVÁ, Janka. Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 48-54.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.