Search results
- BAŽÓ, Ladislav. Marketingové spravodajstvo ako súčasť informačného systému podniku. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 7-16.
- MIKLOŠÍK, Andrej. Budovanie konkurenčného informačného systému v prostredí e-businessu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 63-72.
- ŽÁK, Štefan. Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 90-95.
- HASPROVÁ, Mária. Konkurencieschopnosť pivovarníckeho priemyslu. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 26-40.
- KOPANIČOVÁ, Janka. Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov. In Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4, s. 48-54.