Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0090782 xpca^"
  1. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Vybrané problémy ohodnocovania podnikov pri procesoch zlúčenia a splynutia podnikov. In Konkurenceschopnost podniků : sborník příspěvků z mezinárodní konference : Brno, 5.-6. února 2008. - Brno : Masarykova univerzita, 2008. ISBN 978-80-210-4521-7, s. 375-385.
    article

    article

  2. MAJTÁN, Štefan - STRIEŠKA, Ľubomír. Inovačné zmeny v marketingu vo svetle tendencií riadenia firiem v 21. storočí. In Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym : praca zbiorowa. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. ISBN 978-83-7246-536-8, s. 99-109. VEGA 1/4579/07, VEGA 1/4578/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    article

    article

  3. ŠČEPKOVÁ, Jana. Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9.
    article

    article

  4. NEUMANNOVÁ, Anna. Podniková diagnostika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 112 s. ISBN 978-80-225-2426-1. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  5. PEKÁR, Juraj. Stanovenie priemernej minimálnej hodinovej produkcie výrobnej linky. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2007. ISSN 1336-3514, 2007, roč. 5, č. 2, s. 138-146.
    article

    article

  6. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Enterpreneurship and Cooperation in Small and Medium-sized Enterprises in Slovakia. In VADYBA Management. - Vilnius : Vilnius University, 2005. ISSN 1822-3133, 2005, nr. 1, s. 106-108.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.