Search results

Records found: 25  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0099296 xcla^"
  1. ČENTÉŠOVÁ, Katarína. Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 40-42.
    article

    article

  2. SANDTNER, Lucia. Európska akciová spoločnosť - jedna forma spoločnosti pre všetky krajiny EÚ. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 332-335.
    article

    article

  3. TESAROVIČOVÁ, Ivana. Manažment výkonnosti - vybrané nástroje. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 380-386.
    article

    article

  4. BABČANÍKOVÁ, Katarína. Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 13-16.
    article

    article

  5. BARLOGOVÁ, Lucia. Možnosti propagácie biopotravín na Slovensku. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 17-22.
    article

    article

  6. KOŇARIK, Jozef. Vplyv zavedenia eura na obchodné toky Slovenska s krajinami Vyšehradskej skupiny (V4). In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 159-164.
    article

    article

  7. SOJÁK, Marek. Poradenské služby v Slovenskej republike, ich rast a konkurencieschopnosť na formujúcom sa európskom a globálnom trhu služieb. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 359-362.
    article

    article

  8. KIKA, Marián. Riadenie ľudí v podniku po vstupe zahraničného strategického partnera. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 149-153.
    article

    article

  9. DOBROTKOVÁ, Lucia. Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 53-58.
    article

    article

  10. GÉCIOVÁ, Marianna. Meranie bilaterálneho obchodu v službách. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 72-74.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.