Search results
- FERENČÍKOVÁ, Soňa. International business strategy and industrial clustering in Central and Eastern Europe: notes on literature background. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 313-317.
- PÁSZTOROVÁ, Jana. Vybrané špecifiká marketingovej stratégie v ére dynamického rozvoja informačno-komunikačných technológií. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 436-440.
- KNAPIK, Peter - ROSENBERG, Miloslav. Príprava manažérov na prácu v medzinárodnej firme. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 374-384.
- KNAPIK, Peter - KOSÍR, Igor. Vplyv kultúrnych odlišností na rokovanie v medzinárodnom obchode. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2006. ISSN 0323-262X, 2006, roč. 35, č. 3, s. 316-328.