Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0104437 xpca^"
  1. RUBANINSKÁ, Kamila. Proces sponzoringu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 86-93.
    article

    article

  2. LIPIANSKA, Júlia. Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 22-28.
    article

    article

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia a koncentrácia obchodných štruktúr. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 41-48.
    article

    article

  4. KOVÁČOVÁ, Jana. Prístupy k problematike konkurencieschopnosti. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 79-85.
    article

    article

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 7-21.
    article

    article

  6. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 49-58.
    article

    article

  7. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Znalosti - primárna konkurenčná výhoda podnikov. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 72-78.
    article

    article

  8. VOKOUNOVÁ, Dana. Segmentácia krajín Európskej únie podľa názorov mladých ľudí týkajúcich sa zamestnanosti. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 29-40.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.