Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0104925 xcla^"
  1. ČIHOVSKÝ, Martin. Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 13-21.
    article

    article

  2. RUDOLF, Ján. Regionálna politika EU a Slovensko v programovom období 2004-2006. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 130-137.
    article

    article

  3. ROZIN, Alexander. Zdroje rastu podniku a optimalizácia nákladov ako predpoklad udržateľného rastu. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 122-129.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.