Search results
- KRAUS, Michal. Informačné zdroje Eurostatu a ich marketingové využitie. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 31-37.
- HRICIGA, Andrej. Podpora inovácií v priestore Európskej únie. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 19-24.
- LULIAKOVÁ, Ivana. Vplyv rozvoja elektronického podnikania na malé a stredné podniky. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 25-30.
- HVIZDOVÁ, Eva, ml. Dôležité postavenie osobného manažmentu a manažmentu času v práci manažéra. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 5-10.
- HORŇÁKOVÁ, Lucia. Dodávateľsko-odberateľské vzťahy a polemika k ich súčasnému stavu v SR a EÚ. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 54-59.
- CHOMOVÁ, Katarína. Špecifiká zavádzania spoločenskej zodpovednosti firiem v malých a stredných podnikoch. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 38-44.
- RUBANINSKÁ, Kamila. Rozpočet sponzoringu, jeho tvorba a postavenie v rámci komunikačného mixu. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 11-18.