Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0108862 xpca^"
  1. BAČO, Tomáš - GAJDOŠ, Jozef. Aplikácia experimentov v marketingu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 37-51 [1,68 AH]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    article

    article

  2. PČOLINSKÁ, Lenka. Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 82-90. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    article

    article

  3. HAJDUOVÁ, Zuzana - ANDREJKOVIČ, Marek - BOSÁKOVÁ, Lucia. Nízkonákladová letecká spoločnosť a jej marketing. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 152-157. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    article

    article

  4. METEŇKO, Anton. Spotrebiteľské správanie na trhu rýchloobrátkového tovaru vo vybranej lokalite. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 91-127 [1,8 AH]. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    article

    article

  5. GAJDOŠ, Jozef - BAČO, Tomáš. Využitie hier vo vzdelávaní. In Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4, s. 67-71. VEGA 1/0493/08. 1/0493/08, VEGA, Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.