Search results

Records found: 22  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0109590 xpca^"
  1. KITA, Jaroslav. Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 2-4. VEGA 1/123/04.
    article

    article

  2. KITA, Pavol. Prínosy koncepcie obchodného marketingu vo vzťahu k distributérovi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 18-20.
    article

    article

  3. ŽÁK, Štefan. [Funkcia nákupu výrobných podnikov]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 42-43. Recenzia na: Funkcia nákupu výrobných podnikov / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2129-9.
    article

    article

  4. TAJTÁKOVÁ, Mária - PRNJAT, Dejana. Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 11-13.
    article

    article

  5. CHEBEŇ, Juraj. Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 28-32.
    article

    article

  6. KORČOKOVÁ, Marína. Spotrebiteľská politika Európskej únie a jej stratégie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 36-37.
    article

    article

  7. HASPROVÁ, Mária. Analýza marketingového makroprostredia bankového sektora SR. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 16-18.
    article

    article

  8. DZUROVÁ, Mária. Spokojný zákazník a logistický servis. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 3-4, s. 10-12. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    article

    article

  9. ŽÁK, Štefan. K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 21-23.
    article

    article

  10. LIPIANSKA, Júlia. Efektívnosť a účinnosť sponzoringu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 5-7. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.