Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0110871 xpca^"
  1. MARTINCOVÁ, Marta. Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov. In Ekonomika podnikov a regiónov - 1997 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Ekonomickej univerzity v Bratislave, 1997. ISBN 80-85668-48-3, s. 131-134.
    article

    article

  2. PIOVARČIOVÁ, Veronika. Teórie kapitálu a úroku a mechanizmus fungovania kapitálového trhu. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 114 s. [6,324 AH]. ISBN 80-225-0753-9. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.