Search results
- PACHINGEROVÁ, Mária. Ekonomika výživy : základné kritériá a vybrané spoločensko-ekonomické problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 184 s. ISBN 978-80-225-2718-7. [Copy count : 11, currently available 8, at library only 3]
- MICHALOVÁ, Valéria et al. Hybné sily trhu služieb v procese globalizácie, internacionalizácie a integrácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 163 s. [11,812 AH]. VEGA 1/3774/06. ISBN 978-80-225-2533-6. [Copy count : 5, currently available 5, at library only 0]
- MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006. 216 s. ISBN 80-969567-1-X. [Copy count : 8, currently available 2, at library only 4]
- KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Význam zavádzania systému manažérstva kvality v organizácii. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 562-565.