Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0124400 xpca^"
  1. BENCIOVÁ, Nikoleta. Vstup na zahraničný trh v podmienkach globalizácie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 5-12.
    article

    article

  2. BZDÚŠEK, Ivan. Nástroj konkurenčnej výhody: imidž. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 13-27.
    article

    article

  3. DRAŽOVÁ, Katarína. Nízkonákladová marketingová komunikácia : (ako komunikovať odlišne, efektívne a s nízkym rozpočtom). In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 28-36.
    article

    article

  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Spoločenská zodpovednosť ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 37-45.
    article

    article

  5. CHOMOVÁ, Katarína. Model implementácie konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem v malých a stredných podnikoch. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 47-61.
    article

    article

  6. NEKOLOVÁ, Veronika. Malé a stredné podniky na Slovensku ako súčasť Európskej únie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 62-72.
    article

    article

  7. REHÁK, Róbert. Atmosféra a personál maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 73-87.
    article

    article

  8. RUBANINSKÁ, Kamila. Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 88-91.
    article

    article

  9. VASIĽOVÁ, Mária. Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 107-117.
    article

    article

  10. SILNÁ, Zuzana. Vonkajšie aspekty politiky konkurencieschopnosti EÚ. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 92-106.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.