Search results
- BENCIOVÁ, Nikoleta. Vstup na zahraničný trh v podmienkach globalizácie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 5-12.
- BZDÚŠEK, Ivan. Nástroj konkurenčnej výhody: imidž. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 13-27.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Nízkonákladová marketingová komunikácia : (ako komunikovať odlišne, efektívne a s nízkym rozpočtom). In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 28-36.
- HORŇÁKOVÁ, Lucia. Spoločenská zodpovednosť ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 37-45.
- CHOMOVÁ, Katarína. Model implementácie konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem v malých a stredných podnikoch. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 47-61.
- NEKOLOVÁ, Veronika. Malé a stredné podniky na Slovensku ako súčasť Európskej únie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 62-72.
- REHÁK, Róbert. Atmosféra a personál maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 73-87.
- RUBANINSKÁ, Kamila. Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 88-91.
- VASIĽOVÁ, Mária. Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 107-117.
- SILNÁ, Zuzana. Vonkajšie aspekty politiky konkurencieschopnosti EÚ. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 92-106.