Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0126995 xpca^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. Generácia Y na Slovensku ? In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 85-88.
    article

    article

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingový a obchodný manažér v ére nového marketingu. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 7-10.
    article

    article

  3. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Problematika značky v kontexte globalizácie a privátnej značky. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 100-106.
    article

    article

  4. PAVLÍK, Adrián. Paradoxy globalizácie a ich vplyv na slovenské malé a stredné podniky. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 121-127.
    article

    article

  5. ŠKORVAGOVÁ, Simona. Rebranding. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 144-150.
    article

    article

  6. TRNKOVÁ, Zora. Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 164-172.
    article

    article

  7. ŽÁK, Štefan. Úloha a postavenie sekundárnych údajov v marketingovom výskume. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 192-197.
    article

    article

  8. VANČÍKOVÁ, Jana. Riadenie vzťahov so zákazníkmi: aspekt medzinárodného obchodu so službami v EÚ. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 177-183.
    article

    article

  9. KASTL, Daniel. Možnosti distribuovaných aplikácií v prostredí internetu. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 72-79.
    article

    article

  10. KORČOKOVÁ, Marína. Systém ochrany bezpečnosti produktov na úrovni Európskej únie. In Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2127-2, s. 89-92.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.