Search results

Records found: 22  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0129706 xcla^"
  1. MIKULKOVÁ, Miriam. Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 3, s. 36-38.
    article

    article

  2. DUFINEC, Imrich - ŠPAK, Kamil. Optimalizácia auditu systému manažérstva kvality. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 3, s. 6-10.
    article

    article

  3. NENADÁL, Jaroslav. Plánování pro sebehodnocení. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 3, s. 11-18.
    article

    article

  4. KRAJČÍOVÁ, Marta. Optimalizácia procesov a počtu zamestnancov metódou simulácie. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 3, s. 43-46.
    article

    article

  5. ŠESTÁK, Milan. Identifikácia oblastí potenciálnych problémov na zadania projektov Lean Sin Sigma. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 4, s. 4-11.
    article

    article

  6. PETŘÍKOVÁ, Růžena. Společenská odpovědnost, ekologická ohleduplnost a trvale udržitelný rozvoj. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 4, s. 24-27.
    article

    article

  7. MERAVÁ, Miroslava. Metóda 5S a jej implementácia v praxi. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 4, s. 28-30.
    article

    article

  8. PAULOVÁ, Iveta - MĹKVA, Miroslava. Princípy komplexného manažérstva kvality a ich aplikácia na Slovensku. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 1, s. 39-44.
    article

    article

  9. BALEK, Juraj. Metodologické aspekty kvality v príprave projektov. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 1, s. 26-30.
    article

    article

  10. HRNČIAR, Miroslav. Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 2, s. 32-34.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.