Search results
- BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie : na vlne globalizujúcej sa svetovej ekonomiky. 5. prepracované a doplené vydanie. Bratislava : Sprint dva, 2010. 546 s. [44,30 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-18-3. [Copy count : 14, currently available 10, at library only 4]
- ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 294 s. [19,986 AH]. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2935-8. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
- FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 318 s. [17,411 AH]. ISBN 978-80-225-3063-7. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
- RYBÁROVÁ, Daniela - GRISÁKOVÁ, Nora. Podnikateľské riziko. Bratislava : Iura Edition, 2010. 179 s. [10,12 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0657/10. ISBN 978-80-8078-377-8. 1/0657/10, VEGA, Indikátory spoločensky zodpovedného správania podnikateľskej sféry na Slovensku v súčasnej etape ekonomického vývoja. [Copy count : 6, currently available 1, at library only 4]
- FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje : (prípadové štúdie). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 358 s. [18,835 AH]. ISBN 978-80-225-3078-1. [Copy count : 11, currently available 8, at library only 3]
- ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
- PAVELKA, Ľuboš - HOSCHEK, Miloš. Medzinárodný platobný styk v podmienkach EÚ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 233 s. ISBN 978-80-225-2654-8. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 3]
- DRUGDOVÁ, Barbora. Poistenie medzinárodných rizík v teórii a praxi. Bratislava : ŠEVT, 2007. 184 s. ISBN 978-80-88707-98-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]