Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0145167 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 155-156. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3276-1.
    article

    article

  2. HANULÁKOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Poradenstvo v oblasti interného marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 193-202. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0047/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Aktuálne procesy rozvoja obchodu a obchodných činností. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 274-282. VEGA 1/00447/11.
    article

    article

  4. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku : (vybrané problémy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 133 s. [7,648 AH]. ISBN 978-80-225-3164-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]
    book

    book

  5. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Riadenie ľudských zdrojov v znalostnej ekonomike : (prípadové štúdie na predmety manažment ľudských zdrojov a manažment obchodnej firmy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 95 s. [5,325 AH]. ISBN 978-80-225-3174-0. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  6. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 688-692.
    article

    article

  7. FILO, Peter - LIPIANSKA, Júlia. Produktová povaha projektov ako východisko pre aplikáciu marketingového mixu. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8, s. 15-19.
    article

    article

  8. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. VOKOUNOVÁ, Dana et al. Praktikum z prieskumu trhu. 3. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 144 s. ISBN 978-80-225-2584-8. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 3]
    book

    book

  10. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačný manažment. Bratislava : GeoPARNAS, 2006. 219 s. VEGA 1/2639/05. ISBN 80-969555-7-8. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ. [Copy count : 4, currently available 3, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.