Search results
- CHOMOVÁ, Katarína. Poznáte hodnoty svojich zákazníkov? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 3, s. 50-51.
- KITA, Pavol. Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 128 s. [8,112 AH]. ISBN 978-80-225-3118-4. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
- LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 131 s. VEGA 1/0251/08, VEGA 1/4600/04. ISBN 978-80-225-2812-2. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária. [Copy count : 6, currently available 5, at library only 1]
- Vzťahový marketing. Zost. Zuzana Francová, Milan Oreský. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 178 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2813-9. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]