Search results

Records found: 52  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0148123 xpca^"
  1. VANČÍKOVÁ, Jana. The Effects of building in the internal market for services : abstract of dissertation thesis. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 135.
    article

    article

  2. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Poradenstvo a jeho úloha v dizajnovaní distribučného kanála. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 17-26. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    article

    article

  3. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment znalostí - moderný prístup riadenia ľudských zdrojov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 49-59. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  4. CHEBEŇ, Juraj. Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 60-66. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article

  5. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Zahraničnoobchodná spolupráca medzi Ruskou federáciou a Európskou úniou. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 67-80. VEGA 1/0184/08. 1/0184/08, VEGA, Regionálna politika Ruskej federácie a perspektívy spolupráce s EÚ s osobitým zameraním na SR.
    article

    article

  6. KNAPIK, Peter. Prispôsobovanie podnikateľských stratégií malých a stredných firiem v regiónoch SR ako reakcia na dôsledky finančnej krízy v období globalizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 81-96. VEGA 1/4562/07.
    article

    article

  7. LESÁKOVÁ, Dagmar. Postoje zákazníkov k CRM. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 97-111. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article

  8. BALHAR, Vítězslav, Jr. [Techniky predaja]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 134-136. Recenzia na: Techniky predaja / Pavol Kita. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. - ISBN 978-80-225-2667-8.
    article

    article

  9. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Postavenie Latinskej Ameriky vo svetovom hospodárstve]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 137-139. Recenzia na: Postavenie Latinskej Ameriky vo svetovom hospodárstve : interkultúrna komunikácia v medzinárodných ekonomických vzťahoch : aplikácia: iberské a latinskoamerické štúdie 2003-3676/001-001-502 21CIEU : projekt SOCRATES ERASMUS 1 / Valéria Svobodová, Marián Honaizer. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. - ISBN 80-225-2228-7.
    article

    article

  10. KITA, Pavol. [Viacrozmerné štatistické metódy s aplikáciami]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 140-141. Recenzia na: Viacrozmerné štatistické metódy s aplikáciami / Iveta Stankovičová, Mária Vojtková. - Bratislava : Iura Edition, 2007. - ISBN 978-80-8078-152-1.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.