Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0163324 xpca^"
  1. JANÚŠEK, Vladimír. Globalizácia a jej prejavy na príklade čínskej ekonomiky. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 12-21.
    article

    article

  2. FURDOVÁ, Lucia. Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 3-11.
    article

    article

  3. ŠIMOROVÁ, Lenka - FUZÁKOVÁ, Iveta. Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 22-24.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.