Search results
- JANÚŠEK, Vladimír. Globalizácia a jej prejavy na príklade čínskej ekonomiky. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 12-21.
- FURDOVÁ, Lucia. Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 3-11.
- ŠIMOROVÁ, Lenka - FUZÁKOVÁ, Iveta. Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 22-24.