Search results
- ČIDEROVÁ, Denisa - REPÁŠOVÁ, Vladimíra. Vývoj podnikateľského prostredia vo vybraných štátoch EÚ a vo Švajčiarsku v období dlhovej krízy. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 5-12. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- FIFEK, Edmund. Bežný účet platobnej bilancie Slovenskej republiky v období európskej dlhovej krízy a jeho súvislosti. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 13-18. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- JANÚŠEK, Vladimír. Konzekvencie európskej dlhovej krízy na ekonomickú aktivitu. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 19-25. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- KNAPIK, Peter. Možnosti riešenia dlhovej krízy v menovej únii. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 26-36. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- KNAPIK, Peter. Podiel ratingových agentúr a nevhodného ekonomického modelovania na vzniku dlhovej krízy. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 37-48. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- LINDTNEROVÁ, Klaudia. Účinok hospodárskej a finančnej krízy na oficiálnu rozvojovú pomoc krajín Európskej únie. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 49-58.
- PAVELKA, Ľuboš. Sociálny štát v podmienkach dlhovej krízy eurozóny. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 59-66. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
- SVOBODOVÁ, Valéria - PULLMANOVÁ, Terézia. Sektorová analýza príčin a následkov zadlženosti vo vybraných krajinách eurozóny. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 67-74. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- TURAN, Alexander. Vplyv neistoty na makroekonomické ukazovatele s dôrazom na vývoj hrubého domáceho produktu. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 75-87. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - JAMBOROVÁ, Erika Mária. Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 88-100. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).