Search results
- KUBIČKOVÁ, Viera - VARGAOVÁ, Mária. Špecifiká existencie dynamických malých a stredných podnikov. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-15].
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena - ŠTRNÁĽOVÁ, Veronika. Priame zahraničné investície Číny v regióne Latinskej Ameriky a Karibiku. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-5].
- SKIRČÁK, Michal - PÓLYA, Attila. Ponuka last minute v prostredí internetu. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-4].
- BENEŠOVÁ, Dana - KELEMENOVÁ, Kristína. Súčasný stav digitalizácie služieb verejnej správy a ich využitie podnikateľskými subjektmi vo vybraných krajinách EÚ. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-19].
- HAŠKOVÁ, Paula - KROŠLÁKOVÁ, Monika. Spoločensky zodpovedné podnikanie. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-10].
- OSUSKÁ, Lenka - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-8]. KEGA 024EU-4/2012. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
- REHÁK, Róbert - ZEZULA, Radoslav. Geomarketingové analýzy vo vybranej lokalite SR. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-24].
- CAGÁŇOVÁ, Hana - ZÁBOJNÍK, Stanislav. Vplyv kvality vysokých škôl na exportnú výkonnosť ekonomiky. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-7].
- HELD, Matej - MLYNČÁR, Vladislav. Využitie mobilného marketingu prostredníctvom rozšírenej reality v cestovnom ruchu. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-9].
- PUDMARČÍKOVÁ, Anna - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Využitie inovačných príležitostí v kúpeľoch Vyšné Ružbachy. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-17]. KEGA 024EU-4/2012. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.