Search results
- BALHAR, Vítězslav, Jr. Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 6-11.
- HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Strieborná ekonomika - výzva pre udržateľnú spotrebu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 12-16.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 17-23. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
- KORČOKOVÁ, Marína. Spotrebitelia a trvalo udržateľné produkty. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 24-33.
- MIKLOŠÍK, Andrej. Udržateľný projektový manažment. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 34-41.
- MRKVOVÁ, Katarína. Udržateľný rozvoj v kúpeľníctve. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 42-47.
- ORESKÝ, Milan. Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 48-56. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
- RICHTEROVÁ, Kornélia. Faktory produkcie domácností. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 57-64.
- RICHTEROVÁ, Kornélia. Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 65-72.
- VOKOUNOVÁ, Dana. Overenie modifikácie Hercheho merania hodnôt. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 80-89.