Search results

Records found: 59  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0164998 xpca^"
  1. KOPEC, Pavol - LIPIANSKA, Júlia. Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 67-74. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  2. PAVELKA, Ľuboš - HARBULA, Martin. Spoločenská zodpovednosť firiem v čase hospodárskej a finančnej krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 5, s. 90-101. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
    article

    article

  3. ORESKÝ, Milan. [Distribučný manažment]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 5, s. 164-166. Recenzia na: Distribučný manažment / Ferdinand Daňo, Pavol Kita. - Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. - ISBN 978-80-89416-00-4.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Ekonomické a sociálno-demografické faktory a determinanty európskeho trhu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 18-35. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  5. KITA, Pavol - ROZIN, Alexander. Súčasná spotreba a charakteristiky slovenského spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 74-84. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    article

    article

  6. PAVELKA, Ľuboš - VERČEK, Peter. Outsourcing pohľadávok s ohľadom na bonitu odberateľov a úverové poistenie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 107-117. VEGA 1/4562/07. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
    article

    article

  7. PULLMANOVÁ, Terézia - SVOBODOVÁ, Valéria. Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 118-130. VEGA 1/4584/07. 1/4584/07, VEGA, Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu).
    article

    article

  8. ROLÍNOVÁ, Jana. PPP projekty v podmienkach SR. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 5, s. 102-114.
    article

    article

  9. TAJTÁKOVÁ, Mária - LOYDLOVÁ, Miroslava - FILO, Peter. Kultúrne determinanty slovenských miest a obcí a ich potenciál pre socioekonomický rozvoj regiónov SR. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 5, s. 143-157. VEGA 1/4559/07. 1/4559/07, VEGA, Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov.
    article

    article

  10. KITA, Pavol. [Doprava ako systémový predpoklad pre zvyšovanie konkurencieschopnosti SR v rozširujúcej sa EÚ]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 5, s. 158-159. Recenzia na: Doprava ako systémový predpoklad pre zvyšovanie konkurencieschopnosti SR v rozširujúcej sa EÚ : vedecký monografický recenzovaný zborník k záverečnej oponentúre grantu VEGA 1/3761/06 (e.č. 172) Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR a SAV / Heda Hansenová a kolektív pracovníkov KMO OF EU v Bratislave. - Bratislava : [Katedra medzinárodného obchodu OBF EU], 2008. - ISBN 978-80-225-2685-2.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.