Search results
- MEGYESIOVÁ, Silvia - LIESKOVSKÁ, Vanda. Analýza vybraných demografických procesov na Slovensku. In Paradigmy budúcich zmien v 21. storočí : infraštruktúra spoločnosti, infraštruktúra človeka, kontrolovaná spoločnosť : zborník statí z konferencie, Smolenice, 16.-17. máj 2012. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2012. ISBN 978-80-7144-198-4, s. 106-115.
- LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Politika zdravia v kontexte kvality potravín a spoločensky zodpovedného správania spotrebiteľov. In International collection of scientific work on the occasion of 60th anniversary of university education at Faculty of Business Economy with seat in Košice of University of Economics in Bratislava : medzinárodný zborník vedeckých prác. - Slaný : MELANDRIUM, 2012. ISBN 978-80-86175-80-5, [S. 1-12]. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
- LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia - BILOHUŠČINOVÁ, Denisa. Spotreba vybraných druhov potravín. In International collection of scientific work on the occasion of 60th anniversary of university education at Faculty of Business Economy with seat in Košice of University of Economics in Bratislava : medzinárodný zborník vedeckých prác. - Slaný : MELANDRIUM, 2012. ISBN 978-80-86175-80-5, [S. 1-16]. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
- MEGYESIOVÁ, Silvia - LIESKOVSKÁ, Vanda - GAZDA, Vladimír. Stredná dĺžka života pri narodení v porovnaní so strednou dĺžkou života v zdraví. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2012. ISSN 1336-7420, 2012, roč. 8, č. 2, s. 123-129. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
- LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Retail manažment bioproduktov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. CD-ROM [234 s., 10,25 AH]. VEGA 1/0906/11, APVV 0040-09. ISBN 978-80-225-3387-4. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]