Search results

Records found: 39  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0182119 xpca^"
  1. BALÁŽ, Peter - ZÁBOJNÍK, Stanislav. Svetový obchod v priesečníku medzinárodnej finančnej krízy: konzekvencie a výzvy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 171-187.
    article

    article

  2. CHEBEŇ, Juraj. Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 226-240.
    article

    article

  3. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Japonsko-významný obchodný partner Európskej únie v ázijskom regióne. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 252-265. VEGA 1/0839/08.
    article

    article

  4. KNAPIK, Peter. Námety na prekonávanie dôsledkov krízy pre malé a stredné firmy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 266-278. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  5. ORESKÝ, Milan. The Benefits of applying CRM systems in manufacturing enterprises -lessons from practice. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 300-305. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  6. HRICIGA, Andrej. [Inovácie marketingových činností]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 321-322. Recenzia na: Inovácie marketingových činností / Jozef Čimo ... [et al.]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2814-6.
    article

    article

  7. KITA, Pavol. [Informačné systémy marketingu. Prípadové štúdie]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 323-324. Recenzia na: Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie / Andrej Miklošík. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2929-7.
    article

    article

  8. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Le français dans le commerce - optique marketing]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 235. Recenzia na: Le français dans le commerce - optique marketing / Juraj Chebeň ; recenzenti: Ján Taraba, Ladislav Lapšanský. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008. - ISBN 978-80-8105-045-9.
    article

    article

  9. RETOVÁ, Janette - PÓLYA, Attila. E-work in the European Union and other regions. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 11, s. 418-423.
    article

    article

  10. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - MAYER, Peter. Knowledge transfer in higher education quality management: the case of Germany and Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 18-34.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.