Search results
- KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumer behaviour and barriers to sustainable consumption. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 54-61. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 17-23. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
- MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Fair trade a etická spotreba slovenských spotrebiteľov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 29-39. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
- MIKLOŠÍK, Andrej. The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market. In Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989. - Prague : Central European Centre for Mission Studies, 2011. ISBN 978-80-903986-5-8, s. 97-107.
- DZUROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína. Súčasné problémy spotrebiteľskej politiky. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 184-189.