Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0183362 xpca^"
  1. REHÁK, Róbert - SLEZÁKOVÁ, Miroslava. Geomarketing a jeho využitie v praxi. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-19].
    article

    article

  2. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku : (vybrané problémy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 133 s. [7,648 AH]. ISBN 978-80-225-3164-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]
    book

    book

  3. HANULÁKOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Poradenstvo v oblasti interného marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 193-202. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0047/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  4. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 688-692.
    article

    article

  5. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.