Search results

Records found: 1  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0183914 xpca^"
  1. ŠKORVAGOVÁ, Simona. Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 431-439 [CD-ROM]. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.