Search results

Records found: 24  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0195619 xpca^"
  1. ÁCSOVÁ, Timea - PÓLYA, Attila. Psychologické aspekty možností moderných komunikačných zariadení versus ich reálne využitie v praxi. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 6-15 CD-ROM.
    article

    article

  2. BENKŐOVÁ, Silvia - ŠPROCHOVÁ, Lenka. Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 26-36 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  3. BRONČEK, Juraj - KOPANIČOVÁ, Janka. Identifikácia slabých stránok spoločnosti Drevodomy Rajec prostredníctvom prieskumu spokojnosti zákazníkov. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 37-42 CD-ROM.
    article

    article

  4. ČVIRIK, Marián - STRÁŽOVSKÁ, Helena. Generácie X,Y,Z a ich vplyv na trh práce. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 52-57 CD-ROM.
    article

    article

  5. HASAN, Jamal - DANYS, Martin. Ako vytvoriť affiliate portal. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 78-83 CD-ROM.
    article

    article

  6. ZELENIAK, Marek - VASIĽOVÁ, Mária. SMART - nástroj na neustále zlepšovanie udržateľných podnikateľských aktivít. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 221-229.
    article

    article

  7. ŠÁŠIKOVÁ, Mária - ŠKODOVÁ, Lenka. Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 207-220 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  8. BENEŠOVÁ, Dana - BUKOVANOVÁ, Lenka. Adaptácia a využitie IKT v cestovnom ruchu. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 16-25 CD-ROM. VEGA 1/0205/14. 1/0205/14, VEGA, Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.
    article

    article

  9. ĎURIŠKOVÁ, Dominika - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 58-69 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  10. KROŠLÁKOVÁ, Monika - NOVÁKOVÁ, Katarína. Komparácia rodovej rovnosti v podnikaní na Slovensku a v Čechách. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3930-2, s. 109-118 CD-ROM.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.