Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0195843 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketing orientovaný na seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 105-115. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  2. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Seniori a trvalo udržateľná spotreba: hodnoty, postoje a determinanty spotrebiteľského správania. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 51-60.
    article

    article

  3. ORESKÝ, Milan. Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 82-91. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.