Search results
- LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 470-483. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
- LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-71-8. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Copy count : 6, currently available 4, at library only 2]
- HVIZDOVÁ, Eva, ml. Ľudský kapitál ako produktívny faktor rozvoja podniku v znalostnej ekonomike : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2010. 145 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]