Search results
- FENDEKOVÁ, Eleonora - KUFELOVÁ, Iveta. Mikroekonomické aspekty analýzy cenovej stratégie firmy. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2008. ISSN 1336-3514, 2008, roč. 6, č. 2, s. 27-40.
- NEUMANNOVÁ, Anna. Podniková diagnostika. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 112 s. ISBN 978-80-225-2426-1. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
- MAJTÁN, Štefan et al. Odbytová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 289 s. ISBN 978-80-225-2252-6. [Copy count : 20, currently available 16, at library only 2]
- STRIEŠKA, Ľubomír - FENDEKOVÁ, Eleonora. Maržová elasticita spotrebiteľskej ceny. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, jún 2005, roč. 4, č. 2, s. 98-104.