Search results
- ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠTETKA, Peter. Event marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 7-8 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- KINTLER, Jakub - ŠLOSÁR, Róbert. Využitie sociálnych sietí v počiatočných fázach podnikania. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 19-20 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- KUFELOVÁ, Iveta - KINTLER, Jakub. Marketing vs. logistika. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 23-24 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- KINTLER, Jakub - RYBÁROVÁ, Daniela. Skúmanie aktuálnych globálnych vývojových trendov a ich dopadov na marketingové aktivity podnikov pôsobiacich na lokálnych trhoch. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 9-10 CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0546/15 50%. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 41-42 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- KUFELOVÁ, Iveta - HRUŠOVSKÁ, Dana. Vypovedacia schopnosť údajov obsiahnutých v CRM. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 45-46 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Neverbálna komunikácia v manažérskej praxi. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 37-38 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- ŠTETKA, Peter - KINTLER, Jakub. Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 58-59 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%). I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert. Princípy Guerilla marketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 43-44 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
- HRUŠOVSKÁ, Dana. Recenzia na publikáciu Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 71 CD-ROM. Recenzia na: Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán ; recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-4010-0.