Search results

Records found: 67  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0212545 xpca^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Kultouroperátor: učebnica dištančného vzdelávania]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 327-328. Recenzia na: Kultouroperátor : učebnica dištančného vzdelávania : odborná knižná publikácia pre pracovníkov kultúry a turizmu / Peter Filo, Jarmila Strelková, Svetlana Chomová. - Piešťany : Národné osvetové centrum, 2010. - ISBN 978-80-7121-330-7.
    article

    article

  2. BALÁŽ, Peter. Ekonomická kríza a jej vplyv na energetickú bezpečnosť EÚ. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 335-344.
    article

    article

  3. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Znalosti ako determinant inovačného rozvoja podnikov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 379-390. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  4. KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Princípy spoločenskej zodpovednosti v produktovej politike. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 401-407.
    article

    article

  5. LIPIANSKA, Júlia - LOYDLOVÁ, Miroslava. Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 430-437. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  6. RUŽEKOVÁ, Viera. Energetický dialóg EÚ - Rusko. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 458-468. VEGA 1/0771/10. 1/0771/10, VEGA, Determinanty energetickej politiky EÚ a ich vplyv na konkurencieschopnosť slovenskej ekonomiky v období hospodárskej krízy.
    article

    article

  7. VOKOUNOVÁ, Dana. Skupinová diskusia o zodpovednosti. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 477-487. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  8. ELIAŠOVÁ, Darina - STANKIEWICZ, Boguslaw. The Recreational function of the Dunajec river and Pieniny mauntains in transormation dynamics of natural and social environment. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 353-362.
    article

    article

  9. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingový audit ako metóda marketingového manažmentu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 363-370. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  10. LACKOVÁ, Alica. Bezpečnosť potravín v spoločnom stravovaní. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 408-417.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.