Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0213548 xpca^"
  1. Merchandising management in the context of active sale and sustainable development. Translators: Marta Grossmanová, Darina Halašová. 1st ed. Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. 188 s. [11,8 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-83-65173-40-9.
    book

    book

  2. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku. Recenzenti Jaroslav Kita, Marián Matušovič. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 199 s. [12,16 AH]. ISBN 978-80-225-3758-2. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  3. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Tvorba cien v obchodných podnikoch. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 249-262. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Aktuálne procesy rozvoja obchodu a obchodných činností. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 274-282. VEGA 1/00447/11.
    article

    article

  5. REHÁK, Róbert. Mimoekonomická efektívnosť maloobchodnej prevádzky. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 283-296.
    article

    article

  6. LABSKÁ, Helena et al. Marketingová komunikácia II. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 196 s. ISBN 978-80-225-2485-8. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  7. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 235 s. ISBN 80-225-1918-9. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  8. ČIHOVSKÁ, Viera. Manažment obchodných organizácií : plánovanie, organizovanie, riadenie ľudských zdrojov, kontrola. Bratislava : T.R.I. MÉDIUM, 2004. 312 s. ISBN 80-88676-32-0. [Copy count : 8, currently available 7, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.