Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0225086 xpca^"
  1. GRISÁKOVÁ, Nora. Dopytové funkcie a trhová rovnováha. Recenzenti Eleonora Fendeková, Marián Goga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 96 s. [6,17 AH]. ISBN 978-80-225-3620-2. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  2. GRANČIČOVÁ, Katarína. Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 136-139. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  3. RYBÁROVÁ, Daniela - GRISÁKOVÁ, Nora. Podnikateľské riziko. Bratislava : Iura Edition, 2010. 179 s. [10,12 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0657/10. ISBN 978-80-8078-377-8. 1/0657/10, VEGA, Indikátory spoločensky zodpovedného správania podnikateľskej sféry na Slovensku v súčasnej etape ekonomického vývoja. [Copy count : 6, currently available 1, at library only 4]
    Podnikateľské riziko

    book

  4. HRUŠOVSKÁ, Dana. Nové trendy v marketingovej komunikácii. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8, s. 165-172.
    article

    article

  5. KUFELOVÁ, Iveta - KINTLER, Jakub. Prispôsobovanie cien ako nástroj zabezpečenia rozvoja firmy. In Mladí vedci 2007 a workshop Informačno-technologická podpora vzdelávania - ITPV : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie s podporou a finančnou pomocou Nadácie Tatra banky. - Košice : Ekonomická fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-8073-948-5. VEGA 147.
    article

    article

  6. FENDEKOVÁ, Eleonora - STRIEŠKA, Ľubomír. Príjmové a substitučné efekty v racionálnom rozhodovaní spotrebiteľa. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2005. ISSN 1336-3301, 2005, roč. 2, č. 3, s. 7-21.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.