Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0229746 xcla^"
  1. MARCIŠ, Matúš. Zavádzanie systému kvality služieb v cestovnom ruchu na Slovensku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 194-202.
    article

    article

  2. VESELÁ, Jitka - NEUBAUEROVÁ, Lucie. Is the Halloween effect present on the share markets of the BRIC countries? In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 132-142.
    article

    article

  3. DŽUŇOVÁ, Jana. Finančná autonómia samosprávnych krajov. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 175-181.
    article

    article

  4. SOKOLOVÁ, Jana - HVOLKOVÁ, Lenka. Sociálne zodpovedné investovanie na Slovensku a v Rakúsku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 152-162.
    article

    article

  5. ĎAĎO, Jaroslav - SEDLIAČIK, Ivan. Unintended consequences of energy policy in Slovakia. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 123-131.
    article

    article

  6. KULIG MOSKWA, Katarzyna - NOGIEĆ, Joanna. Innovative business model using the idea of fair-trade. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 143-151.
    article

    article

  7. VOLKOV, Sergey. Place marketing and branding in Russia: the case study. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 1335-7069, 2016, roč. 17, č. 2, s. 216-222.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.