Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0260788 xpca^"
  1. BOROVSKÁ, Zuzana. Analýza iránskej medzinárodno-obchodnej pozície v období protekcionizmu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 6-15 online. VEGA 1/0897/17.
    article

    article

  2. ČVIRIK, Marián. Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 16-24 online.
    article

    article

  3. FRASCH, Alexander. Aktivity medzinárodných osobných leteckých dopravcov v oblasti enviromentálnej udržateľnosti. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 39-50 online. I-19-103-00.
    article

    article

  4. GÁLL, Jozef. Odvetvová štruktúra ekonomických procesov v podmienkach Slovenskej republiky – súčasný trend ubytovacích a stravovacích služieb. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 51-59 online. I-19-102-00.
    article

    article

  5. KÓŇA, Jakub - KÓŇA, Andrej. Finančné krízy a nákaza na rozvíjajúcich sa trhoch. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 60-69 online.
    article

    article

  6. NAŇÁKOVÁ, Martina. Možnosti merania zamestnanosti v cestovnom ruchu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 70-79 online. I-19-102-00.
    article

    article

  7. ČVIRIK, Marián. Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 25-38 online.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.