Search results
- VETERNÍKOVÁ, Mária. Postupy pri uzatváraní poistných zmlúv a ich špecifikácia. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 97-103 online.
- GARASOVÁ, Petra. Nákup produktov cez internet a vplyv na životné prostredie. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 10-16 online. VEGA 1/0543/18.
- JURKOVIČOVÁ, Lujza - MARHITICH, Viktoria - KUBINIY, Volodimir. Strategic Analysis of Regional Potential of Development. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 36-45 online.
- KUCHTA, Martin. Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 63-70 online. VEGA 1/0657/19.
- ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Vymedzenie dizajnu v stratégii firiem krajín Vyšehradskej skupiny. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 84-89 online. VEGA 1/0543/18.
- STANKOVÁ, Monika. Súčasné trendy v Influencer marketingu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 90-96 online. VEGA 1/0657/19.
- HASAN, Jamal. The Impact of E-Commerce on the Environment. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 17-25 online.
- JURKOVIČOVÁ, Lujza. Úrazové poistenie a plnenia z úrazového poistenia. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 46-54 online.
- LITOMERICKÝ, Juraj - STAŇO, Roman. Asymetrická informácia ako príčina nevybilancovaného vzťahu pri poskytovaní služieb v kontexte s udržateľným prístupom. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 71-77 online.
- ČERVENKA, Peter. Systém reklamy v prehliadači Brave. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 5-9 online.