Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0273211 xcla^"
  1. Kľúčom k úspechu je spotrebiteľ. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 6-7.
    article

    article

  2. Kde sa nachádzam? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 24-25.
    article

    article

  3. Veľké znižovanie miezd sa nekonalo. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 18.
    article

    article

  4. PETRÁŠOVÁ, Michaela. E-commerce na vlne rastu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 26-28.
    article

    article

  5. KRANTZOVÁ, Petra. Šance zvyšuje štátna záruka. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 32-34.
    article

    article

  6. Ako ďalej? Logistika v kŕči. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 8-9.
    article

    article

  7. Koľko pandémie ešte unesieme? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 20-21.
    article

    article

  8. Investorov poháňa e-commerce. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 22-23.
    article

    article

  9. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Sme európsky unikát v absurdnostiach. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 10- 12.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.