Search results
- LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž vo výskume trhu. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 102-105.
- LISSAUEROVÁ, Darina - LIESKOVSKÁ, Vanda. Mikroekonomické faktory ovplyvňujúce proces tvorby ceny v podmienkach nedokonalej konkurencie. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 105-107.
- KITA, Jaroslav. Prípadové štúdie vo výučbe marketingu. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 13-18.
- LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 56-60.