Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat r035649 xpca^"
  1. LISÝ, Ján et al. Ekonómia (všeobecná ekonomická teória). Bratislava : IURA EDITION, 1998. 449 s. Ekonómia. ISBN 80-88715-43-1. [Copy count : 3, currently available 3, at library only 0]
    book

    book

  2. PINDA, Ľudovít - FECENKO, Jozef. Formy oceňovania poistných produktov. In Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. ISBN 80-225-0972-8, s. 165.
    article

    article

  3. LIESKOVSKÁ, Vanda. Analýza image faktorov - predpoklad konkurenčnej výhody v maloobchode. In Business development in theory and practice : proceedings of the international conference, Cheb, 26th-28th may 1997. - Plzeň : University of west Bohemia, 1997. ISBN 80-7082-326-7, s. 256-262.
    article

    article

  4. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring. In Zborník Katedry marketingu. - Bratislava : Ekonóm, 1997. ISBN 80-225-1000-9, s. 11-14.
    article

    article

  5. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 73 s. ISBN 80-225-0822-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.