Search results
- KADLEČÍK, Jozef. Manažérsky stres. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 11-12, s. 277-280.
- ĎURKOVIČOVÁ, A. Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 6-7, s. 165-166.
- MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 3. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 3, s. 129-130.
- MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 4, s. 103-106.
- HRADSKÝ, Róbert. Komunikačné prostriedky v marketingu. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 11-12, s. 284.
- MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 3, s. 75-78.