Search results
- Aké sú platy v marketingu? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 6-7.
- MARKOVÁ, Katarína. Realizácia kampane. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 20-21.
- Strategické riadenie. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 17.
- MAZÁG, Martin. Lovte tam, kde sú veľké ryby. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 24-25.
- VOZÁR, Jozef. Reklama na Internete. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 54.
- VOJTUŠOVÁ, Alžbeta. Malá násobilka direktmarketingu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 14.
- TIMORACKÝ, Marian. Creative brief - formulár všetkých formulárov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 22.
- Biela pani vďaka Persilu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 9.
- ŠIMULČÍK, Richard. Ako vyhodnocovať výkon PR agentúry? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 12-13.
- URBANOVSKÁ, Andrea. Ako nakupovať médiá. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 51.