Search results
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Rozporné začiatky prvého hypermarketu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 7-8, s. 16-17.
- AUGUSTÍN, Martin. Cenotvorba v praxi. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 7-8, s. 46.
- TYTYKALOVÁ, Halka. Trh s nábytkom chorľavie. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 9, s. 14-15.
- AUGUSTÍN, Martin. Reklama nie je všemocná. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 10, s. 30.
- Účtovať rýchlejšie a jednoduchšie. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 10, s. 44-45.
- TYTYKALOVÁ, Halka. Obstoja slovenské družstvá? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 11, s. 24.
- AUGUSTÍN, Martin. Klesajúci obchod s ČR. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 12, s. 14.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Kupujte slovenské výrobky. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 10, s. 32.
- VIESTOVÁ, Kristína. Sondáž medzi maloobchodníkmi. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 12, s. 56-57.
- AUGUSTÍN, Martin. Moderné potraviny. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 7-8, s. 32.