Search results
- KAVECKÝ, František. Bez čakania pri pokladnici. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 20-21.
- LIPIANSKA, Júlia. Cena ako nákupná informácia. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 43.
- AUGUSTÍN, Martin. Skončia sa spory okolo cukru? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 15.
- Teória obchodu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 44.
- TOMČÍK, Peter. Realita ďalších dní. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 18.
- PILARČÍKOVÁ, Eva. Farby predávajú! In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 48.
- PILARČÍKOVÁ, Eva. Nealko čoraz obľúbenejšie. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Internet - vízia alebo skutočnosť? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 3, s. 22-23.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Carrefour stráži kvalitu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 3, s. 24.
- JELENČÍK, Braňo. Etika v podnikaní súvisí s etikou v spoločnosti. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 23.