Search results
- LIPIANSKA, Júlia. Cena ako nákupná informácia. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 43.
- AUGUSTÍN, Martin. Skončia sa spory okolo cukru? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 15.
- Teória obchodu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 44.
- DRTINA, Tomáš. Existuje visegrádsky zákazník? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 2, s. 14-15.
- KAVECKÝ, František. Stabilizácia obuvníckeho a kožiarskeho priemyslu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 2, s. 42-43.
- KAVECKÝ, František. Bez čakania pri pokladnici. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 20-21.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Internet - vízia alebo skutočnosť? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 3, s. 22-23.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Carrefour stráži kvalitu. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 3, s. 24.
- LIPIANSKA, Júlia. Aj výrobky žijú svoj život. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 46.
- HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Slovenská realita - ticho pred búrkou. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 3, s. 14-15.