Search results

Records found: 8  
Your query: All Fields = "Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR"
  1. Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [82 s.]. VEGA 1/0224/15. ISBN 978-80-225-4180-0. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR

    electonic book

  2. BIKÁROVÁ, Eva. New trends in university - alumni relations. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 16-24 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  3. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Pri energiách je najdôležitejšie EKO. Výskumná štúdia dôvodov šetrenia energiami u generácií X,Y a seniorov. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 25-32 CD-ROM.
    article

    article

  4. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky v športe. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 33-39 CD-ROM.
    article

    article

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingové stratégie orientované na segment seniorov. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 40-48 CD-ROM.
    article

    article

  6. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 49-59 CD-ROM.
    article

    article

  7. PLEVOVÁ, Katarína. Využitie senzorického marketingu v podpore predaja. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 60-65 CD-ROM.
    article

    article

  8. BIKÁROVÁ, Eva. Perspektívy celoživotného vzdelávania v stratégiách vysokých škôl. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 6-15 CD-ROM.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.