Search results

Records found: 1392  
Your query: All Fields = "Košice Slovensko"
  1. Financie, účtovníctvo, dane 2024 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy. Vedecký seminár. Financie, účtovníctvo, dane 2024 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. Redakčné a zostavovateľské práce: Slavomíra Stašková, Adela Feranecová ; recenzenti: Šárka Vilamová, Katarína Čulková. 1. vydanie. Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. 63 s. [3,10 AH]. I-24-102-00. ISBN 978-80-225-5193-9.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    electonic book

    electonic book

  2. DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. Zmena spotrebiteľského správania na Slovensku vplyvom vysokej inflácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 34-39.
    article

    article

  3. FILIPOVÁ, Alexandra. Udržateľné marketingové stratégie: ako spotrebiteľské správanie formuje obchodnú prax. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 40-47. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  4. KOPČÁKOVÁ, Janka - GAJDOŠ, Jozef. Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 48-54. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana - ZÁVADSKÝ, Cyril. Inovatívne technológie a ich uplatnenie v maloobchodnej praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 70-77. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  6. BOCÁNOVÁ, Slávka. Etické výzvy v brandingu spojené s používaním AI. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 19-25. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  7. STRIČÍK, Michal - DOBOŠ, Dávid - ZÁVADSKÝ, Cyril. Plán obnovy v oblasti zelenej ekonomiky - Komponent 2. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 85-91. VEGA 1/0713/24, KEGA 035EU-4/2022.
    article

    article

  8. WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  9. KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.
    article

    article

  10. ZUZIK, Jozef - VAVLIČ, Lukáš. Využitie web scrapingu na získavanie dát zo spravodajských stránok: nástroje, techniky a aplikácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 107-113. KEGA 035EU-4/2022.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.