Search results
- Financie, účtovníctvo, dane 2024 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy. Vedecký seminár. Financie, účtovníctvo, dane 2024 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : elektronický recenzovaný zborník vedeckých prác. Redakčné a zostavovateľské práce: Slavomíra Stašková, Adela Feranecová ; recenzenti: Šárka Vilamová, Katarína Čulková. 1. vydanie. Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. 63 s. [3,10 AH]. I-24-102-00. ISBN 978-80-225-5193-9.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1.3 MB dostupné po prihlásení - DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. Zmena spotrebiteľského správania na Slovensku vplyvom vysokej inflácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 34-39.
- FILIPOVÁ, Alexandra. Udržateľné marketingové stratégie: ako spotrebiteľské správanie formuje obchodnú prax. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 40-47. KEGA 032EU-4-2024.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - GAJDOŠ, Jozef. Význam digitalizácie a zavedenia samoobslužných pokladní v praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 48-54. VEGA 1/0450/24.
- LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana - ZÁVADSKÝ, Cyril. Inovatívne technológie a ich uplatnenie v maloobchodnej praxi. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 70-77. VEGA 1/0450/24.
- BOCÁNOVÁ, Slávka. Etické výzvy v brandingu spojené s používaním AI. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 19-25. KEGA 032EU-4-2024.
- STRIČÍK, Michal - DOBOŠ, Dávid - ZÁVADSKÝ, Cyril. Plán obnovy v oblasti zelenej ekonomiky - Komponent 2. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 85-91. VEGA 1/0713/24, KEGA 035EU-4/2022.
- WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
- KOPČÁKOVÁ, Janka - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 55-63. VEGA 1/0450/24.
- ZUZIK, Jozef - VAVLIČ, Lukáš. Využitie web scrapingu na získavanie dát zo spravodajských stránok: nástroje, techniky a aplikácie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 107-113. KEGA 035EU-4/2022.