Search results

Records found: 1  
Your query: All Fields = "Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix"
  1. FURDOVÁ, Lucia. Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 311-321. VEGA 1/0893/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf> 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.