Search results

Records found: 1  
Your query: All Fields = "Dosahy spoločensko hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - JAMBOROVÁ, Erika Mária. Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu. In Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2, s. 88-100. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.